RSS

Konvo KPLI

Seperti dijanjikan huhuhu.. gambar2 sekitar konvo KPLI 31 Mei 2009..

P1010011

P1010016

P1010017

P1010019

P1010022

P1010025

ye..ye.. me tau me gemok sgt pakai jubah tu but blame it on the pregnancy hormone muahahahah.. xmo ngaku gemok! Thanx a lot mama, abah, hubs & yaya for all your supports. Owh..x lupa gak adik baby yg sama2 terima Diploma Pendidikan dalam perut mama huhu.. bertuah anak2 mama ni kecik2 lagi dh g konvo.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

ZARA SHOPPE : FATHER'S DAY CONTEST

Terbaca contest ni masa jengah blog Marsha mommy Qila.. trus berkunjung ke blog zara ni..aduhaii.. wallet2 yg ada sgt la meruntun jiwa huhuhu.. ringan2 je jari ni nak ke m2u muahahahaha!!!

IMG0888A

Untuk contest ni, me pilih gambar ni.. me skeeee sgt sbb since lahir lagi sume orang kalo nampak 2 beranak akan cakap "Laa..muka bapak dia sebijik" huhuhu..bila dh besar ni laaaagggiii la serupa muka 2 beranak ni - muka fotostat. Banyak sgt gambar 2 beranak ni berdua tp ni yg latest.. makin hari Aulia nampak makin serupa dengan papa dia kan? Meeemmmmaaaannnggg anak bapak!

NAMA PAPA : MOHD SYAMSYIR

NAMA ANAK : YASMEEN AULIA

Thanx Zara Shoppe for this contest & to darling papa.. HAPPY FATHER'S DAY!! Mama + Aulia + Adik baby love u soooooo much..you're the best papa in this world!! Mmmmuuuaaaahhhh!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Weeee!!!

Tika menaip entry ini me berada di kampung halaman tercinta.. waaaa..sgt aman & bahagia oke!! Bertemankan anak dara kenit & si cousin, anak bujang danial havoc satu umah! Tu baru 2 org.. kalo dh makin bertambah nanti? Harus pengsan tok mama & babah. Well.. just a short update to wish all of you to have a wonderful holidays!! See ya'

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Nak gi mana lagi?

Esok hubs dh start cuti.. xtau lagi ke mana kami? Ke utara atau ke selatan? Cadangnya nk balik SP tp xtau la kalo tetiba hubs berubah fikiran, ke lain pulak hala tuju kami anak beranak. Ikutkan hubs nk balik lepas keje kol 5 tu.. tp bila pk2 cam letih je nk travel dengan penat2 tu. Nanti la bincang balik cane..

Kesian Aulia, boring je dia terperap dlm bilik hotel 2-3 hari ni. Nak harapkan mama memang x terdaya nk bawak dia kuar jalan2 sbb masalahnya bila dengan Aulia ni dia x berjalan.. dia BERLARI!!! Mau semput mama di buatnya.. sudahnya terperap je la dia dlm bilik buat aktiviti2 kreatif sendiri. Memunggah bilik ke..x kisah la..de je la akalnya. Kalo xde mende sgt pun, handbag mama kan ada.. skett punya banyak khazanah nk dibongkar dlm tu huhuhu...

IMG0921A

Lepas check-out kol 12 nanti ke mana plak la nk bawa anak dara nih sementara tunggu papa abis keje kol 5. Bawak main kt playland McD jap pastu maybe ke Mesra Mall..adoii la..lambatnya masa nk berlalu.. cepat la papa balik keje. Dh x sabar nk balik kampung.. yiiihhhaaaaa!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Cuti2 Malaysia

Huhu..tgk tajuk x bley blah. Me baru balik dr konvo KPLI di Kota Bharu semalam (pics will be uploaded later).. owh, sgt meletihkan travel jauh2 dengan anak dara kenit yg lasak mcm ngan hape dh tu bawak sorg lagi plak dlm perut. Dedua de ragamnya sendiri.. yg Aulia melasak sepanjang masa sampaikan nk mengamuk je manjang. Yg dlm perut ni plak dengan loya + letih + lembik sume cukup..baru panjat tangga 2-3 tingkat dh semput macam nk putus nyawa huhuhu.. Hari Sabtu, bertolak dr Kuantan kol 4 pagi, berhenti breakfast bagai sampai KB dlm kol 11.30 gak.. sampai2 tu trus register then rehearsal konvo untuk esoknya..

Bila jumpa member2 KPLI yg mostly posting ke pedalaman Sabah & Sarawak, alahaii..lainnya rupa masing2. Rindu je rasa memori tahun lepas dok huhahuha.. Cepat je sume orang berubah, mostly budak KPLI yg dh kawen g konvo sume memboyot huhuhu.. sampaikan lecturer cakap "korang nih cepat je..x menyempat2 dh tambah keturunan!" muahahahah.. Dh rezeki, chewwwaaahhhh!! Jumpa membe2 masa konvo tu pun kalut2 je.. ye la masing2 bawak family. Bukannya macam dulu konon2 bujang hukhuk.. I miss u all soooo much friends..

Lepas je abis konvo dlm kol 4 lebih tu dh rush nk balik.. mama & abah trus gerak balik SP, me ngan hubs lak trus balik Kerteh sbb esoknya hubs start masuk office.. cian kt hubs letih drive g balik jauh2..thanx sayang.. Since Aulia pun dh start x tentu arah dok dlm carseatnya maka perjalanan kami stop sampai Dungun je. Makanya di Mayang Sari Resort la me ngan Aulia berada sekarang. Papanya dh g keje awal2 pagi td lagi.. cian papa x abis penat lagi dh kena g keje.

IMG0918A

Dari Kuantan ke Kota Bharu then patah balik ke Dungun..papa dh start cuti nanti balik ke Sg. Petani then ke Batu Pahat plak.. haih..bukan cuti2 Malaysia ke namanya tu?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS