Since me dh di diagnose dgn possibility for diabetes & x ley induce so doc bagi 2 choices je kt me..
- after 38 weeks pilih date untuk c-zer.. (am thinking of 11/11/09 hehehe..)
- if nk beranak normal (VBAC), kena tunggu sampai turun tanda2 bersalin sendiri then baru la bley.. itupun doc bg tempoh sampai cukup 40 weeks je lepas tu c-zer gak..
Kalo ikutkan me nk c-zer je.. senang. Xyah nk sakit2 beranak sume muahahahah!! Tau2 celik mata lepas lalok je dh keluar baby.. Tapi hubs seboleh2nya nk suh beranak normal.. alahaii sayang, u nk masuk labor room dengan I gak ke? Nak sama2 merasa pegang tangan masa meneran beranak? U better be there ALL THE TIME! Jangan hari nk terberanak tuh baru nk cakap "B kena g course/offshore la yang.." owh, jangan heran if I yg nk beranak tp U yang masuk CCU wakakakaak!!! Tapi me tau hubs xkan wat gitu.. rasanya hubs nk tengok & rasa sendiri pengalaman beranak tu hehehe..
Bila tanya hubs "yang.. rasanya baby kita ni boy ke girl?", confident je hubs cakap Benjy Jr.! Tapi instinct me kuat je rasa there will be another Yasmeen hehehe... baju2 baby pun x beli satu hape lagik pun. Rasa cam awal sgt je nk prepare barang2 baby.. lgpun baju2 yaya masa kecik pun berlambak je lagik cuma tinggal nk basuh then prepare elok2 dlm beg je. Kalo kuarnya Benjy Jr. pun xde prob sbb kakaknya kan dh macam anak jantan.. yg banyak bajunya seluar katok ngan shirt huhuhu...
Me & hubs x kisah baby kali ni boy atau girl.. as long as dia cukup sifat, sihat & segalanya baik2 belaka. Sekarang baru 22 weeks.. alahaii, lamanya rasa nk menunggu cukup 40 weeks hukhuk.. Adik baby dok leklok dlm tummy mama k.. jgn notty2 sgt tau..







