RSS

Manja papa

Kalo papa x bawak kete.. Aulia sgt la melampau & mengada-ngada.. pantang silap sikit nk nangis. Tgk nih, kalo tido dlm kete siap tersembam2 tido atas papanya.. mmg anak manja papa kan? Tp bila papa g keje pandai la plak behave huhu..
Me sgt suker gambar nih.. cute je yaya&papa..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Bila hubs memujuk..

Hehe.. masa g jalan aritu me xsempat bershopping sbb kalut dgn si kenit tuh kan.. balik umah me dh merajuk xmo g mana2 dh. Sbb niat asal nk g holiday tu nk shopping puas2 sempena Year End Sale.. tp x tercapai hajat sbb si kenit cranky je manjang. So hubby bawak jalan2 masa birthday me & the best thing is hubs cakap "Beli la pe je yg sayang nk..amik je pepe pun" wooaaaaaa... saye sgt shayang sgt2 sama encik suami!! The best present for my birthday eekekekeke.. harus la me rembat pe saje yg me rasa cantik & selesa kan? Untuk yaya pun harus la ada..tq darl!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Blogger

Uhh..Aulia skrg sudah pandai mau amik gambar sendiri sbb terpengaruh dgn mama yg asyik snap gambar sendiri x kira masa hakhak!! Anak mama bakal jd blogger kah?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Pretty..

Aulia loves experimenting with mama's stuff..especially compact powder..
She'll put it here..
Here..

Ah..and not to forget..here!

Owh..now I'm soooo pretty aite mama?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Holiday

Last week me&hubs + my mom&dad + Aulia g berjalan2..cuti2 Malaysia. X g jauh pun sbb cadangnya nk bawak my parents g jalan2 ke KL pastu balik SP dgn keretapi. Dh lama sgt derang x berjalan2..terperap je kt umah sbb kena mengasuh Aulia. Bertolak pagi 25/12..sepanjang jalan kete sgt la banyak kt highway..huhu..dh lama sgt dok lalu lebuhraya timur-barat bila lalu PLUS cam jakun lak tgk kete byk..cian me..muahahahaha..

Sampai KL pun dh petang..jem x hengat la..dh nama pun cuti krismas kan? Aulia nye perangai kalo dh dekat2 nk sampai baru la dia nk tido..so masa sampai dia tgh nyenyak sgt. Kt sini la me cadang nk shopping hehehe..tp xtercapai hajat. Masa suntuk sgt..sob..sob..

Kt sini plak kami stay...



Esoknya lepas breakfast sempat la shopping jap sblm check-out. X puas ati tul..dapat rembat barang2 Aulia je. Me xsempat..uwaaaaaa...Aulia sgt la hepi tgk all the christmas deco..

Pas setel2 lunch & mayang Jumaat sume ini lah tempat yg dituju..Aulia mmg ske sgt dgn natang2 nih tp nye xbrape nk enjoy sbb dia dh de tanda2 nk demam..lembik semcm je pastu start buat perangai. Cranky sepanjang hari..silap sikit je mengamuk..

Malamnye lepas anta my parents g KL Sentral naik train kol 11, me&hubs trus gerak ke Ipoh. Tp berhenti rehat kt Highway Hotel kt Rawang dulu sbb hubs pun dh letih..Aulia plak dh xsedap badan asyik mengamuk je keje..Frust sgt sbb bilik yg kami dpt mmg sgt2 la teruk! Berlubang sana sini..horror je dh mcm bilik berhantu huhu..Tp dek kerana badan dh letih hubs ckp abaikan je la..hubs&Aulia relax je tido dgn aman.

Esoknya masing2 dh segar gerak la ke Ipoh. Konon nk g shopping kt Kinta City la..me&hubs sgt2 ske Ipoh sbb tempat tu banyaaaaaakkk sgt kenangan masa kami bercinta hehe.. Aulia dh start selsema pastu merengek xtentu pasal..mmg sah2 la dh demam. Memula ingat nk bermalam kt Ipoh tp bila tgk condition Aulia terpaksa la kensel uwaaa...xdapat shopping lagik!! Awal2 tu cadang nk jumpa dgn membe kt sana tp dh 2 kali plan nk jumpa dia asyik kensel je manjang..kecik ati je sbb rasa mcm me&hubs je slalu bersungguh plan nk berjumpa dgn membe2 tp derang xde effort pun nk dtg jumpa. Bila hati dh sejuk pk2 balik..biar la..masing2 dh ada life sendiri. X bley nk expect org lain pk mcm kita..Tetiba je arituh emo huhu..lenkali xpayah nk plan2 dh. Kalo jumpa tu jumpa la..senang..xyah nk terasa hati sorg2 huhu..

Dh sampai SP maka berakhirlah holiday 3 hari tu..x g ke mana pun tp enjoy sgt sbb dpt bersama buah hati tercinta.. muuuaaahhhh.. thanx sayang for everything..u r soooo adorable!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS