RSS

01.01.2012

Mood blogging adalah ke laut. Nak amik gambar pun x de feel huhuhu.. Permulaan tahun baru yg kurang baik ni hehehe.. Demi mengenangkan hari ini hari pertama di tahun baru kena buat gak entry kenang2an..

Alhamdulillah atas segala kurniaan yg Allah berikan pada saya pada tahun 2011 terutamanya atas kelahiran baby petite saya Yasmeen Khayla.. kejap je masa berlalu dh 10 months++ dia sekarang. Dah makin cheeky & aktif si kenit ni sekarang.

Semoga tahun 2012 saya dapat menjadi seorang yg lebih baik dalam segala2nya. Anak yg taat pada kedua orang tua saya, menantu yg baik pada mertua saya, isteri yg solehah utk suami saya, mama yg punya kesabaran yg tinggi dan tabah utk anak2 saya, cikgu yg bertanggungjawab utk anak2 pendidikan khas saya, pekerja yg rajin pada organisasi saya ;) semoga.. semoga segala doa dan harapan saya untuk menjadi yg lebih baik pada tahun 2012 di makbulkan.. SELAMAT TAHUN BARU 2012!!

*Saya rasa badan dh bulat cam belon..so azam tahun baru saya adalah nk kuruskan badan. Saya nak slim! Oke..nangis tgk diri depan cermin sobbs..*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: