RSS

Ramadhan kareem 2013

Alhamdulillah.. Allah masih bagi saya peluang bertemu ramadhan tahun ini sekali lagi. Terlalu banyak yg saya tempuhi untuk bertemu kembali bulan penuh keberkatan ini. Semoga keberkatan ramadhan kali ini boleh membawa segala yang tidak baik jauh dari saya, cinta, anak2 & seluruh keluarga. Allah sayangkan saya. Sentiasa INGATKAN saya bila saya nampak JAUH dari DIA. Alhamdulillah.. saya x di biarkan sebab dengan ujian demi ujian ini lah saya sedar siapa saya, saya ingat pencipta saya.. Maha Mendengar, Maha Melihat, Maha Mengetahui. DIA paling tahu apa yang terbaik untuk saya. Allah.. jangan KAU jauhkan aku walau dalam sekelip mata dari hidayahMu. Semoga Allah terus berikan saya kekuatan, kesabaran & ketabahan untuk jalani hidup sebagai hambaNya.

IMG-20130522-00052_640x480

Semoga ramadhan kali ini menjadikan saya, cinta & anak2 hambaNya yang lebih bersyukur dan menghargai segala nikmat yang di pinjamkan. Doakan kebahagiaan rumahtangga kami hingga akhir hayat.. ke jannah hendaknya. Doakan yang terbaik untuk kami anak-beranak dunia akhirat. Sempena ramadhan, saya mohon ampun maaf atas segala kekhilafan yang pernah saya lakukan. Saya doakan yang baik2 untuk semua yang pernah singgah dalam hidup saya.. biarpun ada yang tingkahnya buatkan saya rasa teraniaya. Saya maafkan. Siapa saya untuk menghukum? Doa saya semoga Allah terbitkan rasa bersalah & keinsafan yg maha dalam dari hati kamu2. Semoga Allah berkati hidup kita semua dunia akhirat. InsyaAllah..

IMG_20130529_053102_360x480 

Rindu.. saya terlalu rindukan Kota Madinah & Makkah kala ini. Sayup2 azan di telinga mengingatkan saya sepanjang 2 minggu di sana dengan cinta. Semoga ada rezeki untuk kembali ke Tanah Haram. Semoga di panjangkan jodoh & usia kami untuk sama2 menyambut ramadhan di sana satu hari nanti. Marhaban bika ya ramadhan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: