RSS

Rezeki lagi

..muahahahaha!! Cam x caye je sume dalam gambar ni tengah PREGNANT sekarang ekekekek.. nanti anak2 kita sebaya la. Moga2 bley jadi kawan macam kita hakhak!! Sume tengah menanti 2011 babies dah tu EDD lebih kurang sebulan dua je. Berjangkit ke apa ni weh?

utp3 

Empat-empat stok x reti sabo nak tambah anak, yang ada pun x sampai setahun lagi dh nak beranak lagi hakhak!! Pepepun Alhamdulillah.. rezeki kita la kawan2.. orang lain sibuk berubat, makan itu makan ini nak dapat anak punya pasal. Rezeki Allah nak bagi macam2 cara.. Sama2 la kita mabuk2 sekarang, sakit beranak & berpantang awal tahun depan. Aku doakan sume mommies & babies selamat hendaknya. Khas buat Ren ngan Wea..semoga berjangkit juga!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 say what?:

Marsha~ said...

hidup kita ni sentiasa dikelilingi ibunngandung// ni opismate pun baru ngandung ni... haih.. ni yg buat rs nak ngandung jugak.. hehehehe

ApasH said...

kalau wea ngn ren pon pregnant lg best!!

m@y said...

marsha,
walopun ada rasa serik beranak tp bila tgk org lain preggy konfem terdetik "bestnye pregnant.."huhuhu..

pash,
kita tunggu & lihat hehehe..