RSS

Random babbles #1

Rindunya nak wat weekly entry kt blog. Rasanya banyak moments yg best x sempat nak wat special entry kt dlm ni. Especially development Khayla.. xpe la yang penting mama ingat. Nasib baik ada FB, walopun x sempat nak tulis panjang2 tapi ada gambar nak wat kenangan ;)

Saya x reti sebenarnya nak tulis entry pendek2 dlm blog.. mesti nak bercerita gak. So lepas ni kena belajar wat entry pendek dlm blog baru ley selalu update. Kalo x kang sementara nak menunggu blogging mojo mari mau bersawang la blog cam sekarang ni hehehe..

I’m in my 14 weeks of my pregnancy.. xtau la samada pembawakan budak atau badan saya dh kondem, pregnancy kali ni terlalu memenatkan. Kalo badan dh start letih rasa macam tenaga saya ni cam kain basah yg diperah2.. memang totally drain out! Rasanya faktor mek kenet bertiga tu sama yg tambahkan keletihan or maybe I’m too OLD for this hahahahaha!! Nasib baik la this time around cinta hati dh x kekok nak menguruskan anak2.

Photo0825 

Alhamdulillah, pagi2 saya masih bley aktif uruskan anak2, gi keje sendiri sume tp by 4pm lepas amik anak dr skool saya memang flat abis. Gagahkan diri uruskan anak2 sampai cinta hati balik keje then trus saya pass baton kt dia hakhak! Dia la yang akan mandikan, suapkan makan  then tidokan anak2. Segagah mungkin saya cuba kuatkan diri tapi kalo saya dh start terkelepet maka bye2 la huhuhu.. Sepanjang 14 minggu pregnancy ni saya x pernah tido lebih dr kol 9.30 malam. Itu paling lewat la.. kira baby dlm tummy mama ni mmg nak bagi mama rehat betul2 kali ni.

Ok.. baru je kata nak try wat short entry utk blog ni dh membebel panjang hehehe.. till then xoxo!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 say what?:

Marsha~ said...

Respek sgt kat May... Tanpa bibik boleh uruskan semua anak2 tiga org dgn tgh pregnant lagi....... Huhuhu

m@y said...

K.Marsha~
sama je kot cam org lain..dh terbiasa dr awal agaknya xde pembantu. Lagipun condition sy lain, hubby ada nk membantu..cam akak hubby jauh mmg perlukan bibik. InsyaAllah selagi sihat dan mampu saya uruskan sendiri anak2 :)