RSS

Birthday Mama

Alhamdulillah, Ahad lepas 24.02.2013 Mama sambut hari lahir yang ke-57. Bersyukur saya sebab masih ada mama sampai ke hari ini. Xde orang lain yang lebih memahami kita dari mak sendiri kan? X terbalas jasa mama&abah melahir dan membesarkan saya dari kecik tapak kaki 2 jari sampai la ke hari ni dah besar gabak eh hahahaha!!

IMG_20130225_134452

Semoga mama&abah di kurniakan kesihatan dan kesejahteraan hidup hingga akhir hayat, jodoh berpanjangan. X ada apa yang lebih menenangkan hati dari melihat kebahagiaan hidup mama&abah dalam meniti usia. Semoga adik & along dah x menyusahkan mama&abah fikirkan hal kami adik beradik. Semoga kami adik beradik, anak menantu, cucu2 boleh bagi kebahagiaan pada tokmama & tokbabah.

IMG_20130131_072608

Terima kasih banyak2 sebab mama&abah tolong jagakan cucu2 masa adik x berdaya nak uruskan. Sampai bila2 pun mama&abah akan tetap jadi orang yang paling hebat dalam hidup kami adik beradik.

Happy 57th Birthday Tok Mama!!

IMG_20130225_134401

Korang dah berterima kasih kat mak bapak korang sementara ada kesempatan ni? Jangan tunggu dah sakit baru nak menjenguk. X payah bagi hadiah2 grand sgt.. cukup sekadar telefon tanya khabar seminggu sekali. Biar rasa x di lupakan.. kita pun dah jadi makbapak. Rasanya dah boleh faham kot perasaan tu..

 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: