RSS

Anak2 saya..

1. Anda sudah mempunyai berapa orang anak & nyatakan Girl or Boy?

Seorang anak dara kenit & seorang lagik tengah dibawak dalam perut ni..

2. Bila perancangan anda untuk menambah anak?

Kalo ikut perancangannya, memang tahun ni nk tambah anak.. alhamdulillah, dimurahkan rezeki..

3. Nyatakan nama anak anda & ape makna nama anak anda dalam islam?

Yasmeen Aulia.. bunga melati yang utama

4. Siapakah yang memberikan nama anak anda?

Persetujuan bersama me & hubster...

5. Dari mana tercetus idea memberikan nama anak anda?

Sebenarnya dr awal pregnancy x pernah terpk langsung nama baby girl.. asyik dok berkenan nk memilih nama baby boy je huhuhu.. bila dh 2-3 hari nk g 37 weeks check up baru la terdetik nama tu. Itupun x finalize sampaikan masa hubs nk daftar kt JPN masih tanya "Betul ke nk nama ni yang? Eja camni?"


6. Sekiranya anda dikurniakan seorang lagi cahaya mata...apakah nama yang akan anda beri?

Kalo baby boy mestilah nama yg me ngan hubs dh simpan dr zaman bercinta lagi.. A***d S****i bermaksud kasih sayang. Kalo baby girl haruslah mula dengan Yasmeen jugak.. tp lom finalise lagik ujungnya tu..

7. Bagi yang sudah mempunyai anak lebih dari seorang...nyatakan berapa jarak beza umur anak anda?

InsyaAllah kalo baby selamat lahir ikut due date, jarak umur dengan Aulia 2 tahun 11 bulan..

8. Untuk kelahiran anak anda yang akan datang....anda nak girl @ boy? Nyatakan sebabnyer?

Kalo bleh nk baby boy sbb nk merasa plak jaga anak bujang, skrg dh merasa jaga anak dara kan? Tp kalo dapat baby girl lagi x kisah pun.. dpt anak lagi sorang ni pun dh rezeki yg x ternilai.

9. Ape ciri2 persamaan anda & anak anda?

Agak2 baran huhuhu.. kalo fed up pepe sket konfem baling terus je pe yg de kt tangan. Dh tu kalo merajuk konfem keras giler hati, dengan muka annoying giler yg amat menyekik nk ditengok muahahahaha!!! (owh..darling hubs mesti tersenyum membaca statement ini..)


10. Upload gambar anak anda untuk tontotan semua rakan blogger.

IMG0564A

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 say what?:

achee_b165 said...

tomei..yasmeen!!

~p-na mama oja~