RSS

Papa admitted

Kisah minggu lepas.. Hubby balik dr outstation KL, balik dh start letih lesu tanda2 nak demam. Selalunya makan panadol bley baik tapi kali ni pelik sket. Dah makan ubat tp demam masih x kebah. Kebetulan mama ngan abah datang tgk cucu2 dh hampir seminggu. Balik keje Jumaat tu mama dh bising2 “Cuba bawak syamsyir tu gi klinik.. asyik dok usung anak gi klinik smpai 3-4 kali. Diri sendiri sakit x endah..” Padan muka hubby, bukan x nak bawak gi klinik tapi dia yg degil sgt. Kalo sakit sikit2 xmo gi klinik. Dah mama ngan abah bising baru la nk gi huhuhu..

Masa kt klinik hubby dh start menggigil pastu loya tahan muntah. Baru sikit tu.. belum dapat loya ibu mengandung ni lagi hehehe.. Doc just bg ubat demam, antibiotik, lozenge bla..bla..bla.. sampai umah kol 5, hubby makan ubat tapi badan dia panas sgt2. Dah start meracau yang bukan2.. kejap2 panggil Yaya, kejap2 panggil Hana, mintak nk kiss la.. merepek x tentu hala. Risau je hati tengokkan hubby tiba2 jadi gitu. Lepas 2-3 jam panas badan hubby masih x turun. Lepas mayang maghrib hubby menggigil makin teruk pastu x berhenti mengongoi sakit kepala sgt2. Abah plak bising suh bawak gi spital.. nasib baik la mama ada nk menjaga Hana.

Lepas dapatkan referral letter dr klinik trus bawak hubby gi KSH. Kat klinik pun hubby dh start terbaring. Sayu je hati bila tengokkan hubby menggigil2 sambil picit2 kepala sebab sakit sgt2. Sampai KSH trus gi emergency.. hubby kena jab sedas kt bontot then dh cam lalok2 sket. Memula doc suspect denggi tengokkan condition hubby yg menggigil tapi xde lak naik rashes merah. So hubby admitted untuk thorough check up. Siap kena amik darah & masuk IV drip bagai..

DSC00312

Masa ni sayu je hati tengokkan hubby.. my pillar of strength tiba2 terbaring lesu camni uhuk..uhuk.. tahan je xmo nangis.

DSC00316

Alhamdulillah, lepas 2 jam gitu temperature hubby dh start turun. Lega sket hati bila hubby dh bley jamah sket roti ngan milo panas. Dah sehari suntuk x jamah pepe sebab mual & xde selera. Malam tu ber’honeymoon’ la kami berdua atas katil spital hehehe.. muat okeh!! Nurse pun xde hal sebab bukan nye haku hempap laki ku sampai sesak nafas.. mentang2 la haku gemok muahahaah!! Nasib baik sgt la mama ngan abah ada kt rumah nk menjaga anak2 dara ku.. trime kasih sgt2 la mama ngan abah. X terbalas jasa dr kecik sampai la ke tua bangka dh beranak pinak pun menyusahkan mak bapak lagi hehehe..

 DSC00313

Esoknya, hubby dh ok sket. Dah bley jamah makanan banyak sket. Dah x demam.. lega je hati bila tengok cinta hati dh x menggigil cam semalam. Jasad je kt spital tapi hati kat rumah-teringat kat anak2, lebih2 lagi kt Hana sebab x pernah pisah tido malam huhuhu..

DSC00318 

Sempat lagi camwhoring masa hubby tido hehehe..

Alhamdulillah, hubby dh makin sihat. Hubby admitted Jumaat malam sampai Isnin ptg baru discharge. Cinta hati.. lenkali demam sket2 jangan ngelat nk gi klinik k.. Kesian la kat diri sendiri & anak bini.. Susah hati tau tengok awak sakit camtu.. I love u so much.. muah!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: