RSS

Mama.. I’m inside here

Terlalu bizi dengan karenah mek-mek bertiga tu sampaikan saya lost track dh berapa minggu saya pregnant sekarang.. bad mom huhuhu. Sori la ye bb adik.. nasib baik la ada ticker kt fb so bila lupa2 sgt ley tgk balik.

Start malam tadi saya terasa ada mende meletup2 dalam perut. Dah terdetik dalam hati “Ahh.. sakit apa pulak ni? Dah la hubby xde. Jangan aku pitam ke hape dah.. sape plak nk nengok anak2.” Masa nak drive gi keje pagi ni pun rasa lagi, pastu terfikir “Ya Allah.. aku tgh pregnant skrg ni kan? Dah 18 minggu kot.. baby tgh menendang ni!” pastu excited sendiri mcm 1st time mom rasa teruja tu ekekeke! Kesian bb adik, sampaikan dia sendiri kena bgtau mama “Hello mama.. I’m inside here” dang..dang.. tendang perut hakhak!!

Series memang saya terlupa langsung! Too occupied dgn the kakaks sampaikan dalam tummy ada baby pun xsedar. Masa check up baby last week baby meniarap so xley tgk gender. Saje nak wat seprais eh? Sesungguhnya every pregnancy is different.. biarpun kali ni saya pregnant kali ke-4 tapi perasaan bila tau ada si kecik yang saya bawak ke sana ke mari jadi peneman, terus senyum sorang2. Perasaan yg x tergambar.. indah. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: