RSS

New Routine

Starting this week.. semoga bertahan hehehe.. I noticed that I’m too occupied with the kids & house chores until there’s no time for me and I end up being stress!! Itu belum campur masalah2 dunia yang saya kena tanggung, workload yang makin bertambah x yah cakap la.. so I know that I desperately need to find some ME time.

IMG_20130422_145926

Bila saya ada masalah saya suka berlari.. biarpun masalah tu x kan hilang camtu je but the fact that I can run & cry at the same time really gives me a comfort. Jaga 4 orang anak dalam lingkungan 7 bulan-7 tahun memang sangat perlukan daya tahan.. be it dari kesabaran or fizikal. Kalo saya x sihat maka berterabur la anak2 saya..

IMG_20130422_144903

That’s why saya cari something yang boleh buatkan saya release at the same time boleh buatkan saya sihat. Dah lama saya lalu lalang depan gym ni so this week I finally make a move. SAYA KENA PERGI! Sebelum ni alasan xde masa but this time around I’ll try to squeeze in time for myself. I need my ME time.. away from the kids, the world, other peoples.. just ME alone..

IMG_20130422_145949

So setiap hari lepas anta Yaya gi KaFa kol 2.30 saya boleh terus gerak gi gym then ada masa sampai kol 5 sebelum fetch the kids kt nursery. Alhamdulillah.. di permudahkan. Sampai gym on threadmill.. just me & my musics. I don’t care about other people that time.. I run, I cry, I smile.. on my own..

IMG_20130422_163400

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 say what?:

Marsha~ said...

untung jugak bekerjaya sebagai guru kan, ada masa di waktu petang walaupun tak selalu..... anak2 rapat ni senang dijaga kalau mereka mendengar kata dan tak terlalu nakal... sy ni nak masuk 3, bibik pulak balik cuti... mmg sangat2 menduga kesabaran bil yang lelaki tu tak makan saman... bila tgk anak2 org lain lagi ramai... tanpa bibik boleh je hidup... saya kerja sampai petang... office jauh dr rumah.. nasib baik ada nenek diorg yang boleh hantar ambil sekolah.. kurang satu beban..

u can do it May!! chiayokkkk