RSS

Balik kampung

After almost a week tokmama & babah dtg sini tgk Aulia, dh sampai masa balik kampung.. seperti biasa Aulia xkan lepaskan peluang la kan? Menggeletis nk ikut balik sama. Kalo nk tunggu mama ngan papa balik kampung, raya cina nanti la baru ley balik. Itupun kalo papa xde last minute nye keje. Cian kt Aulia.. dh kemaruk sgt nak balik kampung so mama ngan papa pun relakan la. Tapi sampai raya cina je tau!! Tokmama & babah siap suh extend sampai cuti sekolah.. owh, cannot huhuhu.. Biarpun membesarkan Aulia adalah sgt menyesakkan jiwa dan menyempitkan pembuluh darah, sesusah mana pun mama tetap akan besarkan anak2 mama dengan tangan sendiri. Kalo nk kena lempang biar kena dengan mama muahahahah!!

PIC074

Yang pastinya bukan mama & papa je yg rindukan Aulia, baby Hana pun mesti tercari2 kakaknya. Jangan x tau.. Hana tersangat suka dgn kakak dia. Bila Aulia dok main melompat2 kt sebelah, dia pun excited kaki tangan berkayuh. Bila kakak mengadap muka, dia bersembang siap gelak2 lagi. Sweet sgt bila tengok moment adik-kakak camtu. Kakak Yaya jangan noti2 dengan tokmama & babah ye.. walopun mama tau Yaya mesti sgt melampau manja. Nanti raya cina mama balik kampung, Hana mesti rindukan kakak Yaya..

PIC105

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 say what?:

ApasH said...

alaa..kesian adik hana..mesti rindu sama kakak yaya kan nanti..

nway scweeettt nengok dorg dua ni. Oppss terasa nk tambah sorg lagi plak..hahaha..sabaq2..Qaseh kecik lg..

Jiey^Mien said...

olololo..
siyan hana rindu kakak yaya..

m@y said...

Apash,
bwk bersabar yer..tunggu rabak kt rahim tuh sembuh betul2 dulu.plan leklok eh huhuhu..

Jiey,
hana mmg rindu sgt kakak dia..tetiap hari balik skool mata dia melilau cari yaya..