RSS

Rindu

Pada ini budak..

30012010631

Hidup sehari2 rasa x lengkap sbb xde jerit pekik macam selalu ;p Rasa pelik sbb xde orang yg sengaja cari pasal untuk di marah. Xde mulut kecoh yg tanya "Mama x mayah yaya ke hari ni?" Rumah sunyi sepi tanpa suara ala2 donald duck yg gelak mengekek, menjerit2 bergalak main x nak berenti dgn papa. Walopun mama dpt tgk House, CSI ataupun movies dengan tenang masih rasa kosong sbb x dengar jeritan "Yaya nk tengok cite Yaya!!". Baru 6 hari Aulia di kidnap tokmama & babah tapi rasa macam dh lamaaaaaa sgt x tengok marathon GBS, Kapten Boleh, Hagemaru, Fukuchan, Mickey Mouse yada.. yada.. yada. Haisy.. masa ada bertekak, bila dh jauh teringat sangat sob.. sob.. Mama rindu yaya..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 say what?:

Marsha~ said...

hehehe... bila depan mata menyakitkan ati... dah jauh baruuuuuuuuuu rindu ek???hati ibu ni, mcm mana marah pun tetap sayang kat anak.. rindu kat anak... :)