RSS

Debob ding

DSC_0066

Hye.. nama saya Yasmeen Hana. Mama panggil saya dgn macam2 nicknames, kadang2 saya x tau nak jawab yg mana satu. Antara yg mama selalu pangil saya – adik, debob, ubi kayu, si bulat, bambam, schmontel dan macam2 lagi.. Saya x la gemuk sgt tapi kalo nak dibanding dengan kakak saya yg kurus kering, saya ni semangat la sket. Itulah sebab saya selalu belasah kakak saya cukup2.. saya suka dengar kakak saya melalak. Puas hati ;p

Saya anak manja mama saya.. sebab tu bila bb Khayla ada saya rasa dia sgt x best. Sket2 nangis. Bila orang tanya “Adik, cane baby nangis?” saya jawab “Nyeee” sambil buat muka comel hehehe.. Saya suka lepuk bb Khayla sebab dia bising. Kalo dia nangis je cepat2 saya gi tepuk2 badan dia. Kalo dia melalak gak saya tekup mulut dia hehehe..

Notty2 saya pun.. sume orang sayang saya. Tokmama ngan babah lagi la suka tengok keletah saya. Selalu panggil saya “katik” sbb saya selalu terkedek2 mintak “ammm” Ok la, masa untuk saya gi main ;p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: