RSS

Hujung minggu

Berpantang di kampung memang sikit sebanyak melegakan sebab ada mama ngan abah utk tengokkan anak2 saya time saya stress bila bb Khayla dgn Hana buat perangai serentak huhuhu.. Kiranya kalo dedua melalak meraung, mama atau abah akan amik pujuk salah sorang. Saya x tau camne bila balik rumah sendiri nanti saya nak handle mek bertiga tu kalo derang buat perangai serentak..

Nasib baik la saya masih ada mama dgn abah.. kalo la saya kena berpantang sendiri adoii la, x terbayang mana nak jaga bb Khayla yg terkuek2 nak dikendong manjang pastu dgn Hana nya yg buas & Aulia yg sgt demanding. Mau meroyan dibuatnya huhuhu.. nauzubillah.. Bila berpantang kt kampung, otomatik la kena berjauhan dengan cinta hati kan? Setakat ni Alhamdulillah, cinta hati x pernah x balik masa weekend untuk jenguk anak bini sepanjang berpantang ketiga2 anak ni. Kecualilah kalo dia kena gi offshore atau de pepe hal keje yg xley nk elak sgt.. tengkiu sayang ;p

Ada hikmah sebenarnya bila berpantang ni berjauhan dgn cinta hati. Saya masih lagi dalam phase sesuaikan diri sebagai ibu beranak 3 so memang setiap hari la saya akan mengaum & bertukar menjadi makhluk hijau xpun mom-zilla. Sampaikan mama saya marah sbb dalam pantang saya masih terjerit pekik kt anak2. Kalo saya berpantang kt rumah maunya cinta hati pun kena tempias amukan saya hehehe.. kalo kt kampung ni xkn nk mengamuk kt mama ngan abah lak. Ada yg kena sumpah jadi peti ais kang muahahaha!! Lebih baik kiranya saya dengan cinta hati berjauhan buat sementara.. at least ada jugak rindu2an, kenang2an. Tau je la kan bila stress ni mula la nak masam2 muka.. sudahnya sebab mende kecik melarat2.

Bila berjauhan asyik menghitung hari menunggu kepulangan cinta hati masa weekend. Bila cinta hati sampai, hati berbunga.. nasib baik la dalam pantang kan nguehehehe.. Semoga perasaan rindu camni sentiasa ada sepanjang kami bersama ;p sgt sweet perasaan ni. Saya rindu dia.. :(

IMAG0282

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: