RSS

Hari Guru Anak Bistari

Jumaat lepas taska ada buat sambutan Hari Guru.. ada macam2 acara-colouring, musical chair. Kiranya hari utk berjimba & makan2 la kan.. Layan gambar je la eh..

IMAG0623

IMAG0625

IMAG0630

IMAG0635

IMAG0637

IMAG0675

Gambar ni adalah sgt sweet.. Yaya kalah main musical chair pastu nangis Hana yang pujuk.. alalala.. comel! X malu betul Yaya nangis dlm ramai2 orang tu. Dah tu adik plak yg pujuk kakak huhuhu.. tapi ramai pun yg cakap nanti besar Hana yg jadi protector kt kakak ngan adik dia sbb dia otai sket hehe..

IMAG0696

IMAG0709

Seronok bila tengok gambar2 ni.. pandai anak2 saya berdikari bawak diri bila dengan orang. InsyaAllah, semoga anak2 saya sentiasa selamat & dilindungi di bawah jagaan orang lain. Dah besar anak2 saya alahaiii…

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 say what?:

Puan ApasH said...

comel je pakai baju sama. Tak sabar tunggu Hannah besar bleh carik baju sama ngn kak long dia.

Nanti kayla pon boleh join the club. Macam adik beradik aku lu. Mak aku selalu buat baju sama 3 beradik. Hahaha..Udah rupe boria...

m@y said...

Apash,
Sekarang aku memang kena belikan baju lebih kurang sama. Kalo x sama corak kena kaler sama sbb derang dh pandai berdengki huhuhu..Hana plak berisi sket, senang2 je dia ley muat baju Yaya cuma labuh je la sbb dia katik muahahah!!