RSS

Yasmeen Aulia 5 tahun

22 Disember 2011.. Yasmeen Aulia anak sulong saya dh genap 5 tahun. Alhamdulillah.. syukur sbb Allah kurniakan anak kt saya. Walopun membesarkan anak sulong saya dengan tahap umur sekarang adalah sangat mencabar jiwa tetap saya sayangkan Yaya xde lebih xde kurang dari saya sayangkan adik2 dia.

Photo0189

Yasmeen Aulia anak mama yg cerdik, petah bercakap, banyak idea, cekap menghafal apa saja yg dia baru belajar & kakak yg boleh di harap jaga adik. Membesarkan Aulia adalah sgt mencabar kesabaran kala usia sekarang sbb dia sedang dalam phase petah bercakap.. 1 soalan mama tanya, 10 jawapan dia bagi. Pedih je telinga kekadang menahan bisanya mulut dia bercakap. Laser anak mak ni taww! Degil plak jangan cakap la..membentak, melawan memang selalu sgt. Tanda protes la tu.. anak, mama harap mama terus di berikan kesabaran & kekuatan untuk membesar & mendidik korang adik beradik.

Picture 001_640x425

Mama doakan yg terbaik untuk anak sulong mama ni. Walopun sekarang keje korang adik beradik bertekak x kira masa, mama doakan satu hari nanti korang akan jadi the best of friends. Hopefully Yasmeen Aulia boleh jaga adik2, jadi kakak yg boleh diharap & jadi anak solehah yg menyenangkan hati mama & papa hingga akhir hayat. Mama doakan yg terbaik untuk semua anak mama.

Picture 030_640x425

HAPPY BIRTHDAY anak sulung mama YASMEEN AULIA.. mama sayang kamu infiniti. Kamu lah nyawa mama.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: