RSS

Aktiviti di SP

Kalo dh balik SP berjumpa dgn Nel, Yaya pun akan jadik teramat la aktif. Bertekak, menjerit,menangis..kecoh mcm ada 10 org dlm umah tu huhu..ni antara aktivitinye..main bubble.. Yaya tersangat la suker walopun dia x reti nk blow, bersembur air liur je lebih hehe..

Malamnye me&hubs ajak mama+abah+along+SIL g celebrate birthday Yaya kt Pizza Hut Village Mall..gambar makanan xsempat di snap sbb masing2 lapar & kalut nk handle bebudak 2 org nih..gambar masa dh abis makan je ada huhu.. Cam besa la kan kalo nk celebrate mesti ada kek SR..tp kali ni me&hubs beli macam2 rasa. Aritu kt Johor dh beli Choc Indulgence je kan. So kali ni tukar2 la rasa plak..dan mcm besa Yaya xmakan byk mana, me je melantak x hengat dunia ekekekekek..

Sekarang ini sangat la susah nk amik gambar anak dara ku ini..saje je dia gedik2 pejam mata everytime mama panggil nk amik gambar. My mom suh g studio amik gambar dia..kalo dh gini gayanya xpayah la jawabnye kan..hakhak!! Noti yaya..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: