RSS

Dari Kuantan ke Batu Pahat

Lepas check out semalam trus gerak g Kuantan coz hubs nk tunggu tgk dulu result posting cane. Masa hubs g smayang Jumaat me pun xlepas peluang la nk g East Coast Mall kan..cadangnye nk 'sambar' la pepe yang berkenan di hati. Shopping sorg2 nih lagik best sbb xde suara2 sumbang yang nk ckp "cepat la yang..anak dh xmo duduk nih bla..bla..bla.." saiko je me! Muaahahaa..ampun yang..

Rupa2nya jangkaan me amat lah meleset skali..shopping dgn anak bapak dia nih lagik la 20x saiko!!..uwaaaa...sudahnya sepanjang tunggu hubs balik smayang me terpaksa berjogging dlm mall mengejar Aulia yg berlari2 menolak stroller. Org suruh dia naik, dia plak sebok2 nk tolak..penat mama anak oiii..Sudahnye sampai hubs balik me xsempat nk shopping satu hape..g lunch pastu balik..huh!


Pagi ni siap2 g breakfast sume pastu trus gerak balik Johor..masa breakfast mcm besa la kan..Aulia kalo nampak pinggan mangkuk dia pun sibuk lah bertung-tang2 macam org masak..adeh..kecoh satu kedai..

Masa ni on the way balik..lalu Segamat..me tersangat la ske view kt sini..aman je lalu bawah pokok2 yg merimbun nih..rasa cam nk brenti hampar tikar pastu berkelah di tepi jalan..huhu..sangat cantik oke!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: