RSS

Mengidam..

Fasa mengidam x habis2 lagi.. perut memanjang je laparnya sampaikan akak2 kt sekolah pun sound "berseleranya may makan skrg ni..sedap tgk may makan" huhuhu.. malu je org tengok me kuat makan. Salah satu mende yg mende yg me ngidam sgt ialah..

page

..jambu air kt rumah jiran depan muahahaha! Dh 2-3 minggu me mintak hubs mintakkan kt jiran depan umah tu tp hubs cam besa la bab mintak2 kt org nih dia segan. So me pun teguk air liur je la everytime lalu depan umah jiran tu huhu..kalo dpt sebijik pun jadi la asalkan lepas ngidam ni. Sibbaik la mama & abah dtg umah tolong mintakkan kt jiran depan umah masa tgh sembang2..hehehe..org tua2 nih dia beratkan sket bab2 ngidam nih..takut kempunan nanti.

Yang keduanya ngidam nk makan bubur yang mama masak hehehe..sgt ngada2 oke! Alhamdulillah.. mama mmg xkan hampakan apa saja yg mak labu nih nk makan hekhek..sgt hepi oke bila dimanja2 gini.

page

Yang ketiganya me nk makan telur itik..memang murah rezeki betul. Tetiba je hari ni ada orang jual satu stack telur itik 30 biji cuma rm10 je.. rezeki baby memang murah. Alhamdulillah..

IMG0853A

Me sangat bertuah walopun asyik loya ngan lapar manjang tp pe je yang me rasa nk makan sume dapat.. biarpun suami jauh di tengah laut tp masih ada orang2 yg amik berat..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 say what?:

Marsha~ said...

woaaahhh.. sedapnya jambu merah tu.. sy pun ngidam nak makan jambu ni, tapi yg dekat hentian tapah punya jambu.. huhuhu.. entah bila dpt makan.. :(

Zuhaini said...

wah.. telur itik tu! sedap ke..?

mayra_solace said...

Marsha,
xpe..de 7 bulan lagik kan??cepat2 ajak sape2 jalan2 arah utara..

Zu,
Sedaaaaapppp!!