RSS

Adik manja

Hye.. saya baby Hana. Mama panggil saya adik. Mama cakap saya x cerewet makan cam kakak, sumbat apa sume nganga pastu telan. Tengok saya.. macam budak baik kan?

IMG0047ASaya pandai duduk layan diri sorang2.. saya baik..tapi.. kena ada orang teman la..

DSC00018

IMG0084A

Kalo xde.. nanti saya nangis pastu jerit kuat2 macam kena dera!

IMG0087A

Mama cakap saya terlebih manja.. asyik nak berdukung je. Kalo tido saya suka camni je.. tido atas dada orang..

untitled

Mama cakap saya manja sgt maybe sebab saya BF baby.. kakak dulu independent. Ley tinggal sorang2 depan TV x nangis.. tapi saya x boleh.. Mama kena sentiasa ada depan mata saya. Kalo x saya meraung. Mama x boleh tinggal saya sebab saya suka bau mama.. mama sumber makanan saya ;p

IMG0070AIyer.. saya budak kecik yang sangat manja!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 say what?:

Lin said...

takpe manja lagi time ni..hehehe.sok da besar takde dh nk manja ngan mama.huhu

m@y said...

uhuk..uhuk..mama x larat..manja sgt.nak dok celah ketiak je manjang hakhak!!