RSS

Happy Birthday Mama

Hari ini 24/02/2011 genap la usia Mama saya 55 tahun.. HAPPY BIRTHDAY MAMA!! Walopun mama saya x baca blog tapi still saya nak wish sebab mama saya adalah segalanya untuk saya. Sumber inspirasi saya untuk jadi isteri & ibu yg independent. Sumber kekuatan saya untuk terus tabah & jadi diri saya hari ini. Saya sayang mama saya ;p

IMAG0116 

Terima kasih mama sebab sentiasa ADA, masa saya memerlukan x kira la masa susah atau senang. Terima kasih sebab lahirkan & besarkan saya sampai hari ini pun masih jaga makan minum saya dalam pantang. Terima kasih sebab tolong uruskan anak2 saya sepanjang saya sembuhkan diri. Terima kasih untuk terlalu banyak perkara dari hujung rambut hingga hujung kaki yg x mampu saya nak senaraikan di sini..

IMAG0128

Syukur pada mu Ya Allah atas kurniaan Mu, terima kasih kerana saya adalah anak mama saya ;p SELAMAT HARI LAHIR MAMA.. semoga murah rezeki, dipanjangkan jodoh & usia, dikurniakan nikmat kesihatan berpanjangan & berbahagia selalu dengan anak2 & cucu2..

Adik sayang sgt kt Mama.. xoxo

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: