RSS

Aktiviti 2 beradik hari ini

Hari ni saya menggagahkan diri bawak mek berdua ni keluar jalan2.. kesian kt 2 beradik ni asyik terperuk kt rumah. Tokmama & babah x abis2 gi kebun je. Derang ni pun dh mati kutu x tau nk wat mende kt umah. Bila dh bosan mula la macam2 akal si Yaya nk menyakat adik dia.. sudahnya mama yg terpekik terlolong mcm pompuan gila huhuhu.. not good.. not good..

Solutionnya kena bawak mek2 kenit ni keluar amik angin, jalan2 kt luar rumah.. dengan carseat Hana yg x bawak blk mmg xley la nk gi jauh. Nasib baik la Tesco x sampai 10 minit dr rumah tu. Gamble je la bawak. Ini la aktiviti derang lepas mamanya window shopping jap..

Photo0037

Kakak dengan aktiviti bungee jumping.. weeee!!!

Photo0038

Adik main menan kanak2 kandos je hehehe..

Photo0043

X ley jadi ni.. kakak main cam best je!

Photo0041

Lalu adik pun menjoinkan diri dengan kakak..

Photo0042

Adik adalah sgt hepi.. x padan dengan kecik!

Photo0039

Kesimpulannya anak2 adalah sgt hepi hari ini sebab dapat spend time luar rumah.. Walopun mama rasa sgt penat giler bawak korang berdua, dengan adiknya nak berdukung xmo letak langsung kt stroller, dengan kakaknya nak itu nak ini adoii la.. Pepepun mama happy bila tengok anak2 mama happy. Balik umah terus dedua terbongkang kepenatan ;p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 say what?:

Marsha~ said...

hehehe,, muka si adik nampak cheeky sgt dapat main ek...

omurice said...

anda menerima award...

m@y said...

Marsha~,
adik nk mcm kakak dia gak..xpadan ngan katik huhuhu..

omurice,
tqvm ;p