RSS

“Tadington” trip

Cerita masa cuti Deepavali hari Rabu lepas.. xde plan nak ke mana2 sbb tengah minggu pastu papa cuti pun sehari je. Lepas subuh sume dh bangun, mandi, siap2 sume then gerak gi breakfast. Pastu bawak anak-anak gi main kt tempat rekreasi Taman Jaya. Ramai sgt yg jogging kt sini.. tempat pun ok la bersih.

Photo0848

Masa naik buai ni tetiba Hana nampak LRT lalu atas kepala.. ternganga dia tunjuk “Ma.. tadington!” (Chuggington) 2-3 kali masa tren lalu tu dia tertoleh2 tengok. Excited sgt gamaknya nampak tren depan mata. Selalu tengok dalam TV je. So saya ajak cinta hati bawak anak2 naik tren sbb memang xde plan nak kemana2. Ok anak-anak.. pelajaran hari ini ialah public transport ye..

Photo0850 

Hana yg masih cuious kenapa kita bley naik ‘Tadington’ hari ni?

Photo0851

Bagus Yaya behave dok elok2 dalam tren..

Photo0852

Baby Khayla yg tidur sepanjang perjalanan pergi..

photo0856

Nak tau ke mana kami anak-beranak? KL sentral je hehehe.. xde keje kan naik LRT semata2 pastu balik umah. Tapi nak seronokkan anak2 punya pasal xpe la..

Photo0864

Sampai KL sentral minum2 jap kt Meals Station, bawak Yaya gi toilet pastu gerak balik. Sampai rumah pun dh kol 12 lebih.. separuh hari gak la spend kt luar rumah.

Photo0867

On the way balik baby Khayla dh bangun.. Hana plak amik tempat kt buggy sbb dia pun dh ala2 lalok mengantuk. Balik rumah sume pengsan kepenatan hahahah… So Hana, hopefully dh puas hati dapat naik ‘Tadington’ yer!

Photo0866

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: