RSS

Bila papa x de..

Aulia boring, mama pun laaaaggggiii la boring! Xde sape me nk carik pasal bertekak bagai hehehe.. Tengahari td tok mama&babah g jalan2 kt Kuantan. Ajak me g sama tp Aulia tgh tido lagi masa tu.. me malas la plak nk g. Lepas asar gitu ajak la Aulia kuar kt laman amik since Aulia dh menggelisah dok dalam umah huhu..

ptg

Tetiba teringat la plak hari ni hari Khamis..ada pasar malam!! Muahahahaha..so me heret la Aulia g jalan ke pasar malam sbb dekat je x sampai 1 km. Aulia sgt la excited sbb dapat keluar berjalan2,melompat2 je sepanjang perjalanan tu huhu..

page

Baru jalan2 x sampai 15 minit, jumpa tokmama&babah.. cam besa dapat la Aulia pow baju tido-tok babah belanja hakhak!!

IMG0609A

Me plak bila dh ke pasar malam x kn nk balik tangan kosong je kan? Harus la beli pepe untuk diri ku ini yg gigih berjalan hehehe..so me rembat je yg ni. X de can nk pakai Munaw pakai ni pun jadi la muahahahahah..kalo hubs de sekali mesti x puas hati je. Tudung dh berlambak2 dalam almari tu bila nk pakai? ekekekeke.. Hmmm..muka ku ini sangat la mcm Indon kalo pakai tudung ni. Orang lain pakai cantik je hakhak!!

IMG0610A

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: