RSS

Hari ini

Cam besa tetiap hari muka me lah yg paling awal tercongok depan pintu pagar sekolah tu. Hari2 cantik je punch-in before 7 oke! Sementara tunggu budak2 ngan cikgu2 datang so melanguk la me kt taman sekolah tu..sibbaik de kerusi batu utk me duduk2 amik angin di pagi yang indah.. Ini lah bangunan tempat me ngajar, dh buruk sbb sekolah ni pun sekolah lama..

skol

Hari ni me pakai tudung yg baru beli kt pasar malam semalam muhahahaha.. masa ngajar tetiba de sorang dak khas ni cakap "cikgu cantik la pakai tudung ari ni.." owh,me adalah sgt2 terharu. Walopun muka ku bulat & mcm indon. Dah tentu2 la cakap budak2 ni ikhlas kan? Muahahahah..me sgt hepi. Thanx dear.. u make my day!

IMG0613A

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: