RSS

Things I can't stand..

Aulia merengek x tentu pasal

Apehal? Nak apa? Cakap je la kan..bukannya x reti bercakap lagi nk berguling, merengek pastu mengamuk segala bagai..kalo xtau nk cakap tunjuk la..ada gak yg ku tangankan kang heheheh..

Dok lane kanan tp drive mcm *&^%

Kalo ko tau ko bawak kete kalah siput sedut mintak tolong la dok tepi..jangan menyusahkan orang lain la kan? Lane kanan untuk memotong & masa yg sama utk org yg bawak laju. Jangan la ko perasan ko bawak laju kalo setakat 80km/j..sila ketepi oke! Dahtu kalo baru nk belajar bawak kete jangan la ko amik masa peak hour..dh lagi satu menyusahkan org lain yg nk g keje bagai...

Rumah yang bersepah

Biar letih macam mana pun, bila nampak je rumah bersepah konfem nk kemas. Xkira la kalo barang2 kt ruang tamu yg sepah2 tu longgok dulu dalam bilik stor..selagi ruang depan tu nampak clear kira ok la..lega skett kepala otak yg tengah berserabut masa balik keje..

Sinki yang penuh dengan pinggan mangkuk kotor

Dh jadi rutin sebelum masuk tido..sinki, dapur, meja makan kena clear..dalam sinki mesti kosong & berkilat. Ye..me cerewet bab2 jaga rumah sendiri ni. Me suka bila bangun pagi rumah nampak tersusun rapi je..xdelah serabut masa nk g keje nk mencari mana botol Aulia? Tgk2 dalam sinki lagi..

Orang yg marah tp x bercakap

Dh marah kt kita tp wat diam je..bila kita tanya pe salah kita? Orang tu buat diam..pastu expect kita paham sendiri..ehh,HELLO..saya x bleh baca fikiran awak!! Bagitau la pe salahkan? Kalo dh tau kita boleh ubah kesilapan tu..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: