RSS

Aulia @ KSH

KSH

Sedey :(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 say what?:

jua said...

ko kuat eh may. nampak je kecik. lenkali kalo ada mulut2 'besar', ko cakap kat dorang...akak jangan tengok badan saya je kecik, hati saya lagi waja dari akak. dengan anak kecik, dengan yg sorang tak sihat..aku pun belum tentu tabah macam ko. jaga diri kau may, sebab kalo ko tak sihat, nanti lagi susah jadinya.

aulia, cepat sihat ok. take may.

=*NuRo0L* = said...

harap kak may bersabar ye...lot of love to aulia

m@y said...

Jua,
terpaksa la kuat utk anak2..tambah lg aku sorang2 kt Kuantan ni,benjy lak kena gi offshore.sume mende kena wat sendiri..by time dpt la adapt

NuRo0L,
tqvm :)