RSS

Another warning

Leg-Cramps-During-Pregnancy

.. from my own body.. haisyy.. bangun pagi tadi terus sentap urat betis - CRAMP oke!! Adoii la.. Allah je yg tau betapa bisanya. Sudahnya call skolah gtau MC je la.. nasib baik cinta hati volunteer nk gi keje lambat, gi breakfast then antakan anak2 gi skool dulu. Kol 10 jap lg baru saya nak gi klinik. Ingatkan bila dh kena CTS tu xde la krem2 bagai.. sekali dapat gak habuan huhuhu.. Sampai sekarang terasa lagi sakitnya betis ni, sebelah kanan gak.. jalan dh terhencut-hencut. Sekarang ni rasa cam handicap bahagian badan sebelah kanan. CTS & cramp at the same time.. dugaan betul pregnantkan baby adik kali ni. Malam tadi je dh back pain teruk giler. Semoga mama & baby adik terus bertahan sampai due nanti.. hopefully bukanlah sign of early pregnancy.. doakan la yer..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 say what?:

Puan ApasH said...

sapu minyak panas kat betis tu may..tu tanda kurang calcium..aku sekali sekala jadi gak. Selalu time tidur malam..

m@y said...

Apash,
aku dh belasah kalsium yg doc bg bagai sblm ni..mmg saje nk jadi.aku selalu kena awal pagi masa bgn tdo..nak mengeliat sekali tergeliat!