RSS

Balik kampung yang best

Mak budak pun dh excited giler balik kampung, apalagi budak2 kan? Semalam bawak mek2 kenit gi mandi manda kt Tupah. Gambar xde la plak sbb sume tgh excited berkubang huhuhu.. sekali mak budak, bapak budak pun join! Lepas tu g kampung kebun tokbabah jap sbb plan lepas semayang Jumaat baru nak balik rumah. Memang santai abis la semalam..

253981_1692123913470_1548943722_31281313_8267588_n

Acara tido berjemaah.. sessi mengecas tenaga.

Mek2 kenit bila dh dapat lepas bebas memang lupa diri la. Yaya ok lagik, segala cangkul, pengorek yg ada dia buat main korek tanah, main air bagai.. si kenit lagi sorang, mek Hana dia masuk segala reban ayam, pegang ayam sume haih.. kesian anak2 saya nih jakun!

254977_1692846811542_1548943722_31281996_6867081_n 

Dah habis ko korek tanah tu yaya?

246763_1692258996847_1548943722_31281387_7569059_n

Okeh.. cane kita nak masuk reban ni eh?

250401_1692958094324_1548943722_31282129_3771881_n

Maa.. titen ni.. titen!! Kitten? Oooo.. chicken.

247952_1692258756841_1548943722_31281386_1937457_n

Dah penat melasak.. kita lepak minum dulu!

Gambar Hana je banyak sbb Yaya merantau ntah ke mana hala.. lagipun mek cerewet tu x tahan panas. Kejap2 masuk rumah dok depan kipas dulu. Mek buas ni plak segala ceruk dia jelajah.. xde hal punya. Baby Khayla pun syok je tido sepanjang petang tu.. Petang Jumaat yg sangat santai..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: