RSS

Sweet tooth

Adoii la.. I’m craving for these rite now. Tapi kalo order kang sape plak nak ngabiskan sampai sekotak kan? Hubby dh tentu2 x gemar mende2 manis gini. Nak bagi mek2 tu makan kang comot je lebih, makannya x banyak mana pun. Saya plak teringin nak makan seketul dua je..

66592_10150095065229989_762649988_7239081_2757665_n

164114_10150150503164989_762649988_8128402_2729115_n

Picture 114

Pix taken from here

Ringan2 je jari ni nak click order. Tapi kang kalo order mau cinta hati tembak “Aihh.. kata nak kurus?” huhuhu.. Nak order x nak? Nak order x nak? They even have this..

IMG00768-20110527-0935

Macaroons.. huarghh!!

Nanti dh nak puasa mesti terbayang2 je mende2 manis nih.. tsk..tsk.. Owh, saya bukan mengidam ye.. bendera merah baru je turun tiang huhuhu.. Haruskah ku order? Haruskah?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 say what?:

Puan ApasH said...

cupcakes tu takde yg order skit ke?? macaron tu plak bagi aku terlalu manis. Tapi bagi aku order je. Bagi sekali rasa. So pastu takde le dok terbayang je..

m@y said...

xde yg order sikit..plg sikit pun 16pcs itupun yg besar.ko punya pasal la ni..aku terliur tgk cupcake RV yg ko tag aku tuh huhuhu..kalo aku dh kemaruk sgt aku order je.separuh aku bg kt taska anak2 aku.dpt gak merasa sorang sikit hehe..