RSS

Apa ini?

bantal_peluk 

Ini adalah bantal peluk.. apa motif entry ni tunjuk gambar bantal peluk? Xde motif pun.. cumanya nak share, bantal peluklah penyelamat tido me di malam hari. Sebab perut pun dh makin besar, nak terlentang salah, nak mengiring salah, nak terlungkup lagik la huhuhu.. sudahnya bila tido mengiring sambil peluk bantal peluk ni waaaa.. sgt heaven oke! Tido aman & bahagia sampai ke pagi.. kadang tuh hari cuti bleh terbabas tido sampai kol 11 huhu..

Masalahnya sebelum tido mesti berebut bantal peluk dengan hubby.. dh bantalnya pun ada satu je. Saje je dengki kan? Kalo x sebelum nih bantal tu terperosok je celah dinding.. Bagi ibu2 mengandung yang dh x selesa tido dengan perut besar, cuba tido peluk bolster. Xde la perut tuh terhenyak sangat.. selain tu cara tido mengiring ni bleh kurangkan krem kaki. X percaya? Cubalah! ;p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: