RSS

Semalam..

.. me MC lagik huhuhu.. ibu mengandung ini memang la sangat x produktif. Bukan saje2 nak mengular oke.. lepas sahur dh ready nak gi keje sume. Lepas hubby gi keje, tutup pintu pagar sume trus la nak bersiap2 gi keje. Masuk bilik je tetiba nampak bintang pastu kelepek terus BLANK!! Me pitam oke.. sorang2 plak tu. Nasib baik la Tuhan lindung xde terhantuk kepala kt katil ke, meja solek ke, mana2 la.. dalam kol 6.30 camtu tetiba tersedar tapi kepala masih nenong2 lagik. Pelan2 merangkak naik atas katil, baring bagi selesa sket.. sedihnya bila sakit sorang2 camni.. sob..sob.. syahdu..

Hubby sms gtau dh sampai ofis dekat kol 8 then tanya dh sampai skolah lom? Me mmg x pernah miss gtau hubby kalo dh sampai mana2pun.. bila gtau cakap pitam, dia insist gi spital trus. Kalo ofis tu takat 10-20 minit je perjalanan mesti dia dh balik agaknya tapi kalo dh 200km sehala.. haisy, mau dia plak pitam hakhak!! Dalam kol 10 lebih gitu baru terjaga then siap2 trus gi KSH.. doc cek blood pressure sume ok cumanya maybe sebab puasa-dehydrated. Adik baby pun tersangat la aktif sampaikan skrg ni kepala dia dh naik atas balik-breech. Huhuhu.. nak jadi mcm kakak Yaya ke adik baby?

Sweet sgt tgk adik baby ligat je kaki dok menendang masa doc tgh scan.. kaki dia siap kayuh2. Berat adik baby sekarang dh 1.4kg.. Alhamdulillah, adik baby membesar dalam perut mama dengan baik. Alahaii.. x sabarnya nk jumpa adik baby nanti..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 say what?:

lin said...

may, tarukla gambo pregnant terkini..betambah saiz tak dr dlu?hehe..