RSS

Ehem..ehem..

muih

Kuih dan muih beranika macam, makan lah jangan hanya dipandang.. ;p

kuih

Semangat tul nak raya! Kuih dah siap dalam balang kuih raya huhuhu.. sampaikan abah tanya "Betul ke esok dh raya ni? Anak bulan pun orang lom tengok lagi.." ekekekeek.. semangat tul mak budak nih!

Dalam xde beli sangat kuih raya pun dh de 8 jenis.. itu belum masuk kerepek, kuih sepit, rendang bagai huhuhu.. makan puas2 yer raya nanti. Baru je berat turun 3kg puasa ni, lepas raya ni mau naik 5kg wakakakak!! Apsal haku excited sangat nak raya tahun nih?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: