RSS

Cuti = x best

Hari ni skolah cuti sbb cuti peristiwa sukan sekolah. Hubs, Aulia pun de kt umah tp rasa boring je. Me dh 2-3 kali sound hubs cakap me cuti hari ni..ingatkan cam selalu hubs nk la bawak g jalan2 mana2. Sekali diam je..frust giler! Me harap sgt hubs bawak g jalan2 sbb me dh seminggu asyik tension je manjang..bukan xleh me nk g je sendiri tp masa hubs ada ni la nk bermanja2. Maka dok je la kt umah lepas kuar breakfast pagi td. 2-3 hari ni cepat sgt terasa hati dgn hubs. Sampaikan masa drive on the way g balik keje boleh menangis sampai bengkak mata. Tak ketahuan punca. Stress sgt me ni agaknya.. Hubs pun semacam je..kuar umah jumpa membe sorang2 sedangkan sebelum ni de gak ajak me ngan Aulia ikut sekali. Pastu sepatah ditanya sepatah menjawab. X de nk mesra2, gurau2 mengusik macam selalu. Duduk berjam2 sebelah tp sepatah pun x bersuara..tanya gak hubs pe masalahnya? Hubs cakap xde pe.. sekompleks mana pun org perempuan ni tp bila ditanya dia luahkan gak perasaan tp dgn org lelaki lagi la susah nk paham. Hati rasa x hepi je bila kepala otak pk macam2..bleh jadi gak PMS sbb red flag dh around the corner..haihh..tenang la hati. InsyaAllah semua akan jadi mcm biasa balik. Inilah salah satu dugaan hidup berumahtangga kot. Kita rasa kita dh faham pasangan kita sedangkan byk lagi sebenarnya yg kita x tau.. camne agaknya parents kita boleh pertahankan rumahtangga berpuluh tahun lamanya? Mohon diberikan me ketabahan utk hadapi apa saja dugaan dengan penuh kesabaran.. Amiinn..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: