RSS

Fikir..fikir lagi

thinking-small

Since papa g laut Aulia sgt la noty & mengada2. Kejap dia panjat grill, kejap panjat sofa, melompat2 atas katil/sofa, memunggah segala barang yg ada xkira la kt mana..de je mende yg nk menyakitkan hati. Dah puas bertempik tp dia wat xtau je. Mentang2 la tok mama&babah ada..me ni tahan je sabar. Kalo ikut hati nak je ku tangankan tp dek kerana de defender paling kuat, Aulia pun dgn selambanya buat pe saje yg mama cakap NO! Owh..saya adalah sgt sakit hati oke!!

2-3 hari ni kepala me agak berserabut. Nak kata pikirkan masalah, xde pe pun masalah. Yang pastinya pikirkan masalah diri sendiri. Konflik dalam diri huhu..mana pk kan keje mendidik murid2 khas yg sgt la mencabar hati&minda. Makin hari badan semakin dipam2. Salah satu sbb me saiko yg amat bila tgk badan ni dh macam anak badak.. Semalam masa jalan2 kt Giant dgn mama&abah nampak de satu kapel. Si suaminya putih,hensem je mendukung anak..sekali yg bininya,gemok gedempol,dagu&perut berlapis-masa tu tgh beli aiskrim hukhuk!! Pastu mama sound masa dalam kete,"hah..adik buat la x jaga badan.kang anak baru 2 jadi cam tu.." uwaaaaaa...sgt saiko!! Dh 2-3 minggu gak terpk mende yg sama. Hubs plak jenis badan kurus kering..bila jumpa membe2 lama dia je sume kata dia x berubah tp bila tgk bininya harus la telan air liur je kan? Berani nk komen? Ada yg makan flat heels nanti muahahahah..

Me adalah org yg sgt x sabar bila masuk bab2 nk kuruskan badan ni. Xdenya nk diet atau makan secara sihat..hasilnya lambat. Biasa la,mcm hubs cakap "kalo nk mende2 pe, tergedik2 nk masa tu gak!" ekekekek.. So,me nk harini diet bangun pagi esok trus kurus..boley? Hotak ko la kan.. Bila tgh saiko gini mula la pk nk amik duromine ke, reductil ke, ionamin ke,adipex ke..nk kesan trus nampak je. Tp bila pk side-effect sgt la takut..bukan pe,xkan la nk anak sorg tu je kan? Buatnya amik pil2 tuh pastu efek kt reproduction system ke..dh x pasal mandul xbley beranak lagi plak. Haihh..sangat susah jadi org perempuan ni. Sume mende nk kena pk..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: