RSS

Sakit kepala

 headache

Dah 3-4 hari Aulia demam..kejap panas kejap ok. Me pun tido dh macam orang gila. Tetiap malam terbangun sbb nk cek temperature si kenit tu kot2 panas sgt ke. Risau je hati tiap masa huhu.. Bangun pagi tetap kol 5.30 jadinya tido tetiap hari ada la dalam 3-4 jam kot. Adeh..kepala weng je drive tetiap pagi. De sekali tu bawak kete rasa gelap je rupa2nya lupa bukak lampu muahahahah!! Betapa wengnya kepala ku ini sampaikan mende penting pun x ingat.. Sekarang ni selsema Aulia dh berjangkit kt me hukhuk!! Sakitnya kepala ni macam dikepit dengan ragum. Bangun pagi2 je bersin dh dekat 25 kali,mata me pun dh sepet..nk ngajar pun xlarat nk berdiri. Mampos la nk ngajar dak2 ni kalo duduk kan? Satu kelas derang panjat&berlari x hengat dunia huhuhu.. Rasanya selsema ni sbb badan x cukup rest kot.. Alhamdullillah..doa yaya semalam dh termakbul huhu..papa balik harini yeayea!!! Boley la mama rest sket & dan2 tu la jugak me bley jadi isteri yg lembik nk bermanja dgn hubs ekeekkeke.. Ye la kan,bila hubs xde me kena jadi superwoman. Sakit pun tahankan je,letih pun abaikan je..main redah je walopun kepala ni pusing-jalan pun kadang2 cam orang mabuk. Bila hubs balik harus la nk manja lebey2 hehehe..nanti mula la me bertekak dgn Aulia,berebut kasih sayang papa muahahahah!! Letih la papa nk melayan Aulia yg sememangnya akan mengada2 abis & nk melayan mama yg otomatik lembik bila papa ada hakhak!! We miss u papa!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 say what?:

p-na mama oja said...

tu la...bg ibu2 klu ank sakit tu la saat2 getir...mmg weng la klu tiap2 mlm tido 2-3 jam...huuh!!

p-na pn skrg nie oja+ngn baba skali x sihat...lg la weng nk uruskn 2 skali...tp tu la pengorbanan ibu,kn?

harap u pn bykn brsabar ye...

NuRuL DhiA said...

sabar2, mudah2an lekas sembuh yer :)

mayra_solace said...

p-na & nurul dhia,
thanx..tgh bersabar la ni ;p