RSS

Jangan la nangis..

Dah 2 malam Aulia tido awal sgt..pas makan antibiotik kol 6 tu dlm kol 7 lebih kurang dia dh start lalok pastu trus tido depan tv. Xsempat nak tengok cite faveret dia-anak betong huhu.. Ntah cane pagi ni dia bangun awal..masa papa tukar pampers tetiba mata dia dh segar bugar, mintak tambah susu. Masa me ngan hubs semayang subuh dia gtau "mama..beyak" pastu dia menjerit. Dah sah la berak keras tuh! Adoii la..dh x pasal2 bad mood dia pagi ni. Kesian yaya..sakit bontot meneran tp x keluar2 gak. Masa anta g nursery dia meronta2 "nanak..yaya nanak pi." Alahaii..mula la tersiat2 rasa hati me nih. Kali ni dia xmo langsung kt nanny. Siap menjerit2 bagai..aduss..rasa cam x nak g keje je. Hubs siap tarik.."jom yang.." Risaunnya hati..mintak2 la yaya ok. Susah hati la bila tinggalkan dia nangis2 gitu..Jangan la nangis sayang..mama pi work..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 say what?:

p-na mama oja said...

alahai..ciannya yaya..sedihnya nk tingal ank cmtu...tp ape kn daya..

p-na sib baik tingal kt MIL klu melalak pn, x risau sgt bkn org lain...smpai opis leh calling2 tnya khabar..huhu!!

mayra_solace said...

sedih je hati teringat2 dia menangis masa tinggal td..sampai sekarang x tenang hati pk kan dia..
kalo dia menangis sampai tertido alahaii..lagi la sebak..