RSS

Senyum la sikit..

IMG0692A

Me sgt susah hati sekarang bila tetiap hari tengokkan Aulia gini je ragamnya..hari2 mengamuk, wat perangai bg me naik darah then menangis menjerit2 aka melalak x hengat dunia! Adoii la..me sedih la bila tengok anak x hepi. Dh almost 2 weeks Aulia camni. Asyik cranky je..senyum pun xnak. Muka sedey je memanjang. Kalo dulu macam2 keletah dia tetiap hari, de je mende yg ley watkan me & hubs nk tergelak. Tapi sekarang camni la dia..asyik sedih, termenung pastu bila cakap pun dia wat layan x layan. Me tau sume ni start since me anta g nursery..tp nk wat cane lagi? Mama mintak maaf sgt2 yaya, bukan mama saja2 nk tinggalkan yaya kt org yg yaya x kenal tp mama kena g work. Kalo ikut hati mama bawak je ke mana saja mama g..

Ya Allah..berikanlah aku kekuatan untuk hadapi dugaan ini. Bila tengokkan Aulia sedih macam ni me pun lagi sedih..g keje pun x tenang hati ni. Asyik teringatkan dia pastu rasa bersalah plak sbb tinggalkan dia kt nursery..am I a bad mother? Me doa sgt2 biarlah Aulia cepat adapt dgn nursery tu..biar Aulia dapat ramai kawan so that dia hepi bila g skool. Kesian la nk marah2 kt dia bila dia wat perangai yg sgt2 menguji kesabaran masa me letih2 balik keje.. Me rindu sgt dia yg keletah, manja & ske wat lawak then tersengih2. Sekarang ni faveret show dia GBS ngan Adi&Ayah pun dia dh wat layan x layan sedangkan sebelum ni cite2 tu lah yg watkan dia hepi. Alahaii Aulia..tolong la jadi anak mama macam sebelum ni balik. Mama rindu la..jangan la merajuk lama2..sedih mama tengok.. Esok papa dh g laut..adeh..makin meragam la Aulia tambah lagi sbb nk mengamuk-rindukan papa! Senyum la sikit Aulia..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: