RSS

Hadiah besday mama

Semalam masa g celebrate birthday mama kt Megamall terpikir plak nk bagi hadiah pe kt mama? Dh xde idea nk bagi pe..ntah cane tetiba termasuk lak Popular. So bila de dlm kedai buku nih macam2 buku la rasa nk beli kan hehehe.. Tanya la mama nk pepe x? Mama cakap suka 2 buku nih tp mahal sgt..sian kt mama teringin. So me ckp "kalo adik beli wat hadiah besday bley?" then mama kata ok. Alhamdulillah..setel la. Xyah nk pk beli mende pe utk mama since mama pun tersangat la ske buku yg dibeli tu.

senimengait

Variasi Seni Mengait

d839_1 

A-Z Jahit Sulam 2

Me plak bila selalunya kalo masuk kedai buku mesti cari English novel tp kali ni tersangkut lama plak kt section motivasi. Bila dok belek-belek buku2 yg ada, satu buku ni berjaya menarik perhatian me utk beli. Sedangkan selama ni x pernahnya me nk masuk section tu. Bila terkenangkan life me yg agak x ketahuan punca sekarang and keadaan me yg boleh kata depressed so I'm thinking of giving myself a present..

IMG0696A

Jangan Bersedih Jadilah Wanita yg Paling Bahagia

X pasal-pasal plak dari nk beli hadiah untuk mama dh terbeli buku untuk diri sendiri huhuhu.. hopefully termotivate la jugak diri ini lepas baca buku ni.. La Tahzan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: