RSS

Normalkah?

Aulia sekarang ni macam de 2 personaliti. Split personality kah? Xtau la cane nk describe.. kerap sgt me terdengar dia bersembang sorang2. Dia akan jadi 2 orang yg berbeza.. dia soal, dia jawab tapi macam dedua tu orang yg berbeza.. contohnya..

Yaya A : Saya tgh cakap ni, awak dengar x?

Yaya B : Diam la!

Yaya A : Gi jauh2 la.. xnak kawan awak!

Yaya B : Saya pun x nak kawan!

Yaya A : Eh, jangan tarik la..

Yaya B : Ni saya punya la..

Kadang2 tuh risau gak. Aulia ada imaginary friend ke? Normal ke untuk budak2 sebaya Aulia ni perangai gini? Kalo xde Hana lagi mesti orang cakap "Dia nk adik tu.. buat kawan." Masalahnya adiknya kecik lagi, xley nk buat kawan lagi hehehe.. Kurang kasih sayangkah Aulia ni or x cukup communication kami dengan dia sampaikan dia ley sembang sorang jadi 2 watak? Pening nk memikir..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 say what?:

lin muhamad said...

aku dlu pn cmtu..suke becakap ngan dinding..sbb takde kwn yg sebaya dok area umah abg aku..anak sedara aku pn kecik lagi time tuh...hahaha..

m@y said...

Lin,
kiranya Aulia x kritikal lagik la sbb lom jd cam ko ckp ngan dinding hakhak!!