RSS

Pesanan Ikhlas

Breastfeeding memang watkan me cepat lapar. Baru je makan nasi tetiba dh rasa perut berkeroncong balik huhuhu.. Harapnya metabolisme pun makin tinggi la. Tapi nasib baik berat pun x melonjak sgt.. turun lagi 1kg ada la. Bila Aulia nampak me kerap sgt makan skrg ni dia pun heran sampaikan bila dia nampak me menuju ke dapur je dia tanya "Mama nak makan lagi ke?" me angguk je. Tetiba dia cakap "Nanti mama gemuk macam ni macam mana?" sambil kembung pipi.. huhuhu.. mama tenyeh mulut ko tu kang hakhak!! Me xyah susah2 nk amik trainer bagai, ada mek kenit ni bley jadi saiko nk menjawab segala mak nenek soalan dia.. Terus terbantut niat nak makan ekekekeke..

gemoks

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 say what?:

nikki said...

hahaha...boley solid molid ko after nie kalo aulia willing to be ur personal 'reminder' n 'saiko'...to aulia - keep up d gud work..yg chantek nnt mama ko jugak kan...

m@y said...

amiinnn..mtk2 bleh solid abeh la body aku pas nih.aulia mmg saiko aku tetiap ari.tambah lagi ada adik ni tetiap hari aku terpekik terlolong kt dia dok mengusik.cepat2 la mama kurus..