RSS

Cerita hari ini..

Kol 3 pagi Aulia merengek nak tambah susu.. adoyaii, beratnya la haii mak buyung ni nak bangun g wat susu kt dapur nun. Tapi gagahkan diri bangun gak..kalo hubby de leh gak tepuk2 dia suh g wat susu anak huhuhu..

Setel sumbat susu kt Aulia kononnya nak tido balik la.. elok je baring tetiba cam kilat cepat je urat kaki tuh bersimpul. ADOIIII.. KREM/SIMPUL BIAWAK LAGIK!!!! Air mata memang dh berlinang masa tu tapi nk wat cane lagi kan? Tahan jugak la sampai urat2 kt dedua belah kaki tu baik sket.. sudahnya tertido dalam tahan sakit. Bangun subuh pun terhencut-hencut jalan ke bilik air nk amik wuduk. Sembahyang duduk je la jawabnya kan? Lepas setel mayang dh x ley nak jalan..merangkak g bilik panjat katil. Syahdunya masa tu jangan cakap la..air mata dh meleleh tapi pujuk hati, xpe la, insyaAllah dengan sakit ni terhapus la hendaknya dosa2 huhu..

Terpikir gak nak g keje ke x? Tapi kalo dh nk pijak lantai, nk berjalan pun x ley cane nk drive-pijak pedal minyak ngan brek bagai? Nak angkut 11kg Aulia masuk kete then anta nursery lagi..x daya la weii. Sudahnya inform kt GPK je cakap MC arini. Sambung tido balik walopun x lena sgt sbb urat kt betis tuh x abis lagi bersimpul..

Kol 9 lebih baru keluar rumah g klinik.. cam orang cacat dh kekdahnya. Jalan seret2 kaki uhuk..uhuk.. Rasa cam nk call je hubby suh balik sekarang jugak!!

Masa gitau doc kt klinik dia pun wat muka cam “iskk..sakit tuh! saya kena sebelah kaki pun rasa cam nk putus, ini plak awak kena dedua belah..” owh, thanx doc..that statement was really2 comforting! Dah la laki xde, sakit kena g klinik sendiri.. tahan je airmata ni.. Nasib baik bawak Aulia, distract la skett dr emo x tentu pasal huhuhu.. Sudahnya doc bg MC ngan pil calcium & tahan sakit je. Balik klinik singgah Giant jap beli barang pastu terperuk la kt umah..

B.. cepat la balik… uwaaaaaaaa!!!!!

IMG1017A

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: