RSS

Kenapa saya suka contest?

2-3 hari nih me agak giler contest huhuhu.. xtau la nape? Rasa cam menarik-tertarik je nk join sedangkan sebelum2 nih malas giler.. Nampak sgt xde keje kan? Sementara de mood nih layankan je la.. sebelum nih tengok je orang lain join contest tapi lom sampai seru nk join huhuhu...

Actually x semua contest me join.. kebetulan la plak 2-3 contest yang me join lately requirementnya gambar2 yg memang dh de dalam laptop me. Bila tengok balik gambar2 lama alahaii..sweetnya! Kalo kata nak wat special entry khas untuk gambar2 lama tuh humang aii, mau beribu entry me nk wat hakhak!! Jadinya bila de contest nih de reason nak godek2 balik folder picture tuh then senyum sorang2 reminiscing the sweet moment ;p

Cam yang me dh gtau.. menang tu rezeki kalo kalah tu x jadi hal.. At least bila de entry contest tuh xde la sampai bersawang blog ni kan? Meh kita lompat2 blog lagik pastu carik contest.. the more the merrier.. meh..meh!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 say what?: