RSS

Masih bertahan

Huhuhu.. tajuk x bley blah. Ye la kan, sampai hari ni me masih mampu bertahan puasa penuh tanpa tinggal satu hari pun.. yea!!! Harapnya sampai ke akhir ramadhan me mampu berpuasa.. sayang la plak bila de peluang bleh puasa penuh tapi x puasa. Mintak2 penuh la puasa kali ni.. amiiinnn..

Next week insyaAllah adik baby dh 7 bulan dlm perut mama.. Alhamdulillah.. Tapinya makin besar baby makin x selesa la mamanya. Ingat yer anak2 mama, dari dalam perut lagi mama dh sakit sana sini nk bagi baby membesar dengan sihat.. kalo dh besar2 kome wat perangai hah, tau lah!! ekekeekkek..

Tido malam memang dh x seindah biasa la.. uwaaaaa!! Pusing sana, pusing sini, srooh-sreeeh-sroooh-sreehhh sampaikan hubby kadang2 terjaga pastu tanya "Nape yang?". Kenapa? X ley tido la.. xkan menari zapin lak atas katil ni hakhak!! Series tido dh x selesa.. mengiring x kena, terlentang x kena.. haisyy.. dh bermula kah sleepless nite episode? Awal2 lagi baby dh train mama suh berjaga malam ek..

Baby kick jangan cakap la kan.. setiap kali baring je dia tau mama nk rest kena la kaco. Suh layan usap2 dia.. itupun diamnya kejap je. Lepas tu kalo mama mengiring ke kiri dia pun sibuk dok tendang2 ke kiri, kalo ke kanan dia pun ke kanan.. Nasib baik la sekarang ni kt sp so siang2 kalo nk tido pun de orang nak melayan kakak yaya nya.. huhuhu.. de peluang gak la nak curi2 tido..

Cepat2la berlalu masa.. baby pun cepat la keluar bila dh full term ye hehehe..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 say what?:

Jiey^Mien said...

aktifnya adik baby nih..

Yana said...

adik baby nak cpt2 kuar jumpe kakak yaya...ngeh ngeh ngeh..nnt mak baby leh wat baby lg.

M@y said...

Jiey,
adik baby mmg tersangat aktif..skrg pun rasa mcm meletup2 perut dia dok gerak x berhenti..

Yana,
ak..aa la..nk menjaga kakak ye pun dh jenuh semput. ini plak nk maraton jaga adiknya..